måndag 14 augusti 2017

Sneak peek på Lagerhaus jul 2017

Nu börjar det så sakteligen trilla in lite härliga julnyheter. Vi startar med Lagerhaus julkollektion 2017. Än så länge bara en sneak peek på vad som komma skall, hela deras julkollektion brukar dyka upp nån gång under september och hittas i affären under oktober.

Va sägs om en snögubbemugg i jul? Muggen är verkligen formad som en snögubbe, med näsa och allt. Helt underbar om ni frågar mig.


En LED lampa formad som en gran. Frågan är om den ger ifrån sig ett starkt sken eller om det är "mysbelysningssken". Lagerhaus kommer även med en ljusslinga med granar. Personligen så väljer jag nog ljusslingan, mycket för att jag har "pippi" på olika sorters ljusslingor och verkar aldrig få för många.



Sen kommer det lite härliga kuddar och värmeljushållare och jaaaa temat i år verkar vara gran. Vi får väl se i september när hela kollektionen kommer, om min gissning på temat håller i sig eller inte.


 
Alla bilder från Lagerhaus
 

1 kommentar:

  1. Muggen är helt klart min favorit!

    https://mariesjulblogg.wordpress.com/

    SvaraRadera