fredag 17 november 2017

Delicatoasken

Efter att ha letat länge, länge och varit säker på att den förmodligen är helt slutsåld, eftersom den är så populär, så gav jag upp hoppet om att hitta den.

Döm min förvåning när jag efter jobbet i dag passade på att handla på vägen hem och plötsligt mitt framför näsan på mig får syn på delicatoasken. Vilken lycka! Kunde inte passat bättre än att hitta den på en fredag, den blev ett självklart val till fredagsmyset. Då har man enligt mig giltiga skäl att slita upp asken och smaka.

Om någon undrar om den verkligen är värd att köpa så kan jag bara svara med ett rungande jaaaaaaaa, köp den. Så himla god.

Delicatoasken består av två lager, precis som Aladdin asken. Fem olika sorter som är i mini version mot när man köper dem styckvis/kartong. Min favorit är lattebiten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar