tisdag 3 november 2015

Juliga inköp

Var på Rusta igår och fann såklart en himla massa saker för inslagning. Kunde inte låta bli att köpa det trots att jag redan har fullt med såväl papper, presentpåsar som snören.


Bilder från Rusta
 
Hittade jättefin adventsljusstake och ljusslinga. Det fick också följa med hem. Adventsljusstaken är precis lagom lång till mitt fönster så nu slipper jag de där fjuttiga små adventsljusstakarna jag haft innan. Riktigt snygg är den och fårskinnet kan man ta av. Ljusslingan har jag tittat på flera gånger och nu slog jag till, kommer göra sig bra med mysbelysning i hallen.
 
Bilder från Rusta
 
Fanns många roliga, annorlunda julkulor på Rusta precis som det brukar och denna vita gillade jag men har redan så mycket julpynt till granen så jag får stå över såna inköp i år. Däremot funderar jag på att köpa hallmattan, så söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar